marți, 21 iulie 2009

I'm bored :D



Heyoo !!! Si ce ati mai facut voi ?...

Eu?! hmm nu prea multe deocamdata :D. Momentan sunt plictisita de moarte si imi duc viata din rutina in rutina . Jogging dimineata la 6 , ajung acasa la 10:30-11 ...dupa imi iau micu deju :D, ma joc cu pisica( mda in acelas timp cand manac :)). ) dupa doormm si dorm . Imi aduc aminte sa ma trezec la 14:10 - 15:00 si dupa ies afara sa-mi terorizez prietenii ( hihi) ! Mai terc si pe acasa pe la vreo 21:30 - 22:00 sau 20:00( daca e vrun film/emisiune cool la tv ) , manc ceva daca nu ma seaca mamica la cap cu "fa economii" sau "esti o mofturoasa" sauu " sunt obosita si fa-ti de mancare SINGURA ( se intampla frecvent ) si ma culc la 12:30-1:20 chiar 2:00. Atat! Asta daca nu am alt program si va asigur se intampla rar sa ies din rutina :( . Ehhdarmai sunt 2 saptamani pana la "Vacanta Mea " ( ah asa am intitulat-o) unde voi pleca la Mare (de inceput) in sfarsit pe anu asta si dupa in Ungaria la rude :P abea astept ( faza cu Ungaria nu e sigur sper sa ma duc : ) Ehh da pana atunci am altceva de facut ( mi-am amintit !) : maine, 22 iulie are loc PREMIERA filmului Harry Potter and Half Blood Prince ( eu una lam vazut de pe un link :http://www.movie-forumz.org/showthread.php?t=103543&highlight=harry+potter+half+blood+prince ) dar vreau sa vad si premierea . Hai gata m-am plictisit (iarr) am iesit afara .

P.S: impreuna cu o prietena ( diana david :D ) am gasit un catelus mic , pufos , nebun ...si e femela ...doritori ?! de talie mare ..pa !

Un comentariu:

  1. Me too :D :)). Adik sh eu sunt plictisita:)). Prin articolul asta ti`ai spus sh programul`.:D.

    Imi place poza:X.

    RăspundețiȘtergere